Problematyka Reklamacji

Drodzy forumowicze,
DOTYCZY: Wprowadzenia w błąd przy zawieraniu umowy w salonie sprzedaży w Warszawie:
-salon sprzedaży zlokalizowany w centrum handlowym PROMENADA
-salonie sprzedaży zlokalizowany przy centrum handlowym przy ul Jubilerskiej w Warszawie.

Numery zgłoszeń w Departamencie Obsługi Klienta PLAY:

53312646 
53312811 - zgłoszenie partnerskie - osoby która ma ten sam problem i zawierała ze mną umowę w salonie PLAY zlokalizowanym przy centrum handlowym przy ul Jubilerskiej w Warszawie.

CZEGO DOTYCZY REKLAMACJA?

Dla rozróżnienia abonentów:

  • Abonent A zawarł umowę na SUPER ŚWIĄTECZNY ZESTAW Z INTERNETEM( opłata abonamentowa 79 zł) wraz z telefonem LG L9.
  • Abonent B zawarł umowę ŚWIĄTECZNY ZESTAW Z INTERNETEM ( opłata abonentowa 69zł ). 

W dniu 30.12. 2012 r została zawarta umowa (abonent A) w ofercie SUPER ŚWIĄTECZNY ZESTAW Z INTERNETEM( opłata abonamentowa 79 zł) wraz z telefonem LG L9. Aktywacja została zrealizowana w salonie sprzedaży Play w centrum handlowym Promenada w Warszawie. Zgodnie z warunkami prezentowanymi i ustalonymi przez sprzedawcę ( p. Piotr Sosnowski) zgodnie z warunkami ww. oferty „PRZEZ CAŁKOWITY OKRES UMOWY - POŁĄCZENIA I SMS-Y WEWNĄTRZ SIECI PLAY WINNY BYĆ DARMOWE”.
Warunki oferty ujęte wyżej zostały przedstawione przez pracownika w obecności innego abonenta sieci Play.


Abonent B ujęty wyżej który był  przy podpisywaniu oferty SUPER ŚWIĄTECZNY ZESTAW Z INTERNETEM( opłata abonamentowa 79 zł), potwierdza iż sprzedawca Play- p. Piotr Sosnowski, przedstawił warunki umowy prezentujące iż PRZEZ CAŁKOWITY OKRES UMOWY - POŁĄCZENIA I SMS-Y WEWNĄTRZ SIECI PLAY BĘDĄ  DARMOWE.



 Wyżej ujęty abonent B aktywował tego samego dnia w salonie PLAY zlokalizowanym przy centrum handlowym przy ul Jubilerskiej w Warszawie, ofertę ŚWIĄTECZNY ZESTAW Z INTERNETEM ( opłata abonentowa 69zł ).  Co ciekawe tej osobie również przedstawiono iż rozmowy i sms w sieci PLAY będą w pełni darmowe przez cały okres umowy!!! 

Wniosek:
W dwóch salonach PLAY: Centrum Handlowe Jubilerska i Centrum Handlowe Promenda.
Sprzedawcy w pełni perfidny i świadomy sposób poinformowali klienta w błędny sposób, informując o nienależnych klientowi darmowych usługach. Takie działanie ma na celu świadome wprowadzenie w błąd,tak by klient zawarł umowę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz